2013年1月1日火曜日

抱負

新年あけましておめでとうございます。
皆様、良い年を迎えられましたでしょうか。

隠者の方は、甥っ子、姪っ子にもみくちゃに弄ばれる年明けとなりました。
そんなわけで、今日書く予定だった記事が終わっていないので、本日は抱負というか決意表明のみ。

今年は、以下を勉強・開発に参加できたらなと思っていますので、とりあえず勉強開始しています。
とりあえず、本日は、SilkのMac OS X (10.8.2)で動かせるようにしたいとちらほらやってます。

今月も、関東Qt勉強会とかYAPF部とかありますから、その辺の勉強会での発表もふまえて、今週からしばらく、準備のためのメモブログを張って行こうかなと思います。


追記Memo

1 件のコメント:

  1. These gamers didn't specify either that these items are essential due to how they appear or due to any gameplay benefit connected to them. Some report that their main motivation for wanting to SM카지노 purchase loot packing containers is to create or full a set of issues. Moderation of the connection between loot box spending and problem playing by varied components. Means and 95% confidence intervals of problem playing, split by whether or not gamers pay to open loot packing containers. Problem playing severity of gamers, split by whether they pay for loot packing containers. However, whereas links between problem playing and loot box spending seem strong among adults, no analysis has but either examined whether or not loot box spending is linked to problem playing among adolescents.

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